Ovo web sjedište koristi tehnologiju "kolačića" (eng. cookie) da bi se korisnicima prikazao dinamičan i personaliziran sadržaj, te su oni nužni za ispravan rad. Ako nastavite pregledavati ove stranice, kolačići će biti korišteni u suradnji s vašim preglednikom Weba.
Deutsches Wirtschaftswissenschaftliches Institut für Fremdenverkehr e.V. an der Universität München, Büro Berlin
Germany
Ekonomski fakultet
Croatia
Institut za turizam
Croatia
Gideon d.o.o.
Croatia
Short description of project
U sklopu projekta razvijen je model inteligentne turističke organizacije u kojoj su definirane napredne funkcije: multimedijalna prezentacija informacija (Internet, mobilni uređaji i telefonija, prezentacijski CD/DVD, klasični mediji). Razvijen je model opisa i prezentacije turističkih entiteta te multimedijalni sustav istraživanja kvalitete i ponašanja klijenata (istovremeno istraživanje neke pojave primjenom različitih tehnika i tehnologija anketiranja). Na temelju podataka istraživanja kreiraju se tehnikama rudarenja podataka inteligentni modeli koji služe za potporu donošenja odluka na različitim razinama: sustavi preporuka za turiste, planiranje razvoja za turističke entitete i za razvoj nacionalnih strategija. Kreiran je prototip portala tourism-club.com, namijenjen za daljnju komercijalizaciju dobivenih rješenja. U sklopu tog modela povezuje se industrija vezana za turizam, turisti i pružatelji usluga.
Short description of the task performed by Croatian partner